Albo duże albo dużo

Zbieram złote myśli dotyczące dekoracji witryn. Może nie jest to odkrycie ani „rocket science”, ale to moje, własne, zebrane doświadczenia – czasami okupione nieprzespanymi nocami i burzą pomysłów bez możliwości realizacji…

Jak więc brzmi ta lista do tej pory? Jak zrobić wyjatkową dekorację na witrynie?

1. rozmiar vs. ilość

anthropologie display designers {colour hero} « plenty of colour.

Ten link powyżej i zdjęcia poniżej to dowód na to, że witryna wygląda wtedy dobrze, jeśli znajduje się na niej albo jedna duża, wyjątkowa rzecz albo wiele, wiele malutkich. Albo wielkość albo ilość :)

2. kolor/ bez koloru

http://www.zoebradley.com/

Na stronie powyżej trzeba wejść w zakładkę „window installation” i obejrzeć realizację dla Louis Vuitton. Tu rządzi kolor!

(nasze pomarańczowe pompoy też były bardzo widoczne!)

Pod tym samym adresem w zakładce „white company” widnieją realizacje w bieli, bez żadnego innego koloru. to niesamowite, jak to przyciąga wzrok. Wywyłouje wrażenie, że chce się podejść i zobaczyć dokładnie co autor miał na myśli…

Można powiedzieć, że te dwa punkty to już połowa sukcesu, bo cała reszta to pomysł – co zrobimy, a potem jeszcze z czego to zrobimy… może i tak, ale przekonamy się o tym na własnej skórze, wkrótce!

Reklamy