Świąteczne inspiracje (2)

Wczoraj wieczorem mialo miejsce odsłonięcie świątecznych witryn Saks 5th Avenue. Jestem bardzo zawiedziona. Wychwaliłam koncepcję Saks Yeti, bo uważam to za świetny koncept, ale gdzie się nagle podział Yeti? Okazało się, że „big idea” to płatki śniegu i bańki… what? A na ulicy podczas otwarcia tańczą baletnice? No cóż. Żałuję, że nie widziałam na żywo. Może kryje się za tym jakiś pomysł ale z pewnością spójności mu brakuje… Relacji w internecie jest ciągle bardzo mało ale udało mi się znaleźć kilka zdjęć…

Znalazłam też zdjęcia z wcześniejszych imprez odsłaniających witryny w Gallerie Lafayette w Paryżu. Przyznaję, że witryna bardzo mi się podoba ale ten słoń… to chyba przesada…

Polecam bloga Madzix, tam znajdziecie więcej zdjęć:

http://www.passion4fashion.com.pl/2012/11/gallerie-lafayette-and-louis-vuitton.html

A na koniec dwa piękne przykłady przepychu z Nowego Yorku:

1. Lord&Tayor

2. Macy’s – koncepcja „believe” i specjalna strona internetowa z tej okazji

Kampania Macy’s to większa koncepcja. Zachęcanie dzieci do pisania listów przyciąga klientów do sklepu, ale jednak jest połączone z akcją charytatywną. Klasyczne podejście ale fajne. Więcej szczegółów można przeczytać tutaj.

One thought on “Świąteczne inspiracje (2)

  1. Pingback: Narrowing the field of Christmas trees | up to 40 and a few days later…

Możliwość komentowania jest wyłączona.